Kuddar och portugal.

 

 


I dag måste jag fasiken åka till IKEA och köpa nya kuddar. Jag får spel på dom jag har nu, vadden i dom liksom flyttar sig så när jag legat på dom ett tag så hamnar vadden uppe där jag inte har huvudet så då måste jag vända på kuddfanarna. Jag måste ha puffiga kuddar. Billiga skitkuddar från IKEA men dom är dom skönaste från början så det är ju bara byta ut dom 2-3 ggr om året.

Annars så kan jag ju skriva att det snöar sjukt mkt här i vässan. Not so very cozy anymore. Nee för nu vill jag ha sommar. Smaka på det ordet, SOMMAR. Mhmmm. Gaaawd. Vi ska by the way till sissy i portugal hela familjen i maj och fira henne då hon fyller hela 30 bast. Longing.

P.s kul att du som skrev denna kommentar bad om ursäkt, uppskattas :-)


Kommentarer
Amanda säger:

Så lite :) Detsamma !

Ungefär hur lång tid tar det för dig att göra en teckning eller vad man ska säga, t. ex rita av en människa ? Du är verkligen jätteduktig ♥

2011-01-22 | 14:29:47
Bloggadress: http://mandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback