Thailand i bilder. Del 1.



On our way! Planet var bara 7 timmar försenat. Skit kul. Tur att det var på ditvägen när man hade något att se fram emot i alla fall :-)




Happy meee!





FRAMME på hotellet. Detta var våran poolacces från balkongen.




Sååå fint och underbart!





Jag hoppade i på dirren :-D





Fina rosor som dom hade gjort med löv/gräs strån.





Dålig bild på Karon by night!





Patte kramas med badmadrassen :-)





Denna bild tillängnar jag min pappa. I stället för korvmojjen du vet pappi ;-)





Glaaad flicka :-)





Moi på väg till Phi Phi öarna och det :-)




Det var kineser med på båden, och dom var helt spelklara!! Dom sjöng för hela båten kan jag lova. Önskar att jag hade filmat. Haha vi höll allvarligt talat på å dogde!





Underbara soliga dag!





Viking caven! Och det sjukt vackra vattnet.





Sen vart det snorkling men det fick vi inga bilder på :-(





Paddling ut till Monkey Island.





Söta monkeysarna!








Så sjukt fint. Jag har typ inte sett något vackrare.




Jo i för sig, denna bild eftersom att min baby är med ♥







Fler bilder kommer :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback