Julaftonsbilder.



Lilla Alina var julfin och redo för julklappsöppning.





Min finaste älskling ♥





Ett stycke livrädd unge som gömde sig för tomten.





Hugo nosade på sina klappar.





Fasters flickor. Fråga mig inte vad jag gör för min.





Syrran, en intryckt Ammis och moiii.






Världens sötaste vovve ♥






Tomten kom.





Klappöppningsdax.













Bästa julaftonskvällen med två nya spel. Haha jag har inte garvat så mycket på länge. Ruuuligt att jag verkligen sitter med handen och funderar på bilden också. Mycket seriöst tog vi det kan jag lova. Värst var nog mamma och pappa, haha.
Kommentarer
Angelica P säger:

haha aw stackars barn :P

2011-12-26 | 16:44:33
Bloggadress: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback