Det var inte jag!




"Ooops det var iiiiiiinte jag som åt upp den"



Texten under bilden är ett internt skämt. Lovade syrran att lägga upp den i bloggen.. haha. Well eftermiddagen har spenderats med sissy Jennie som är hemma i sverige. Vi åkte till shoppingcentret och letade efter en nyårsklänning till Chen, förgäves dock. Inte finns det mycket kläder i butikerna där på erikslund shopping inte. Tråkigt nog eftersom att det är så smidigt att åka dit, till skillnad mot stan. Gratis parkering osv. Så ja det vart ju som sagt ingen nyårsklänning i dag dårå. Which reminds me om att jag själv inte hittat någon än.. äsch jag får väl ta någon gammal blåsa och piffa till den med smycken eller något.

Nu har vi sjussat hem sissy som åker hem till portugal i morgon igen, men nu kommer tillbaka till sverige för gott i slutet av januari. Hon har ju bott i portugal i 9 år tror jag? Eller hur många år är det sissy? Så ja det känns ju lite overkligt att hon och hennes son ska flytta hem igen.

Nuuuu: Miljon bingo!


Update: 10 år har hon bott i portugal!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback