Det skälvde när du rörde vid mig

 

Thanks god its friggin friday! Jag är så trött så trött.. Jag har inte sovit många timmar denna vecka och det känns. Det är rätt segt på jobbet i dag också. Ni vet när tiden går så där sakta? Det är ju bland det värsta som finns! Fan vad jag ska njuta av den här helgen alltså. Och som jag har längtat till julfesten i morgon, fan vad vi ska rocka tjejor! Det var ett tag sedan jag fick klä upp mig också så det blir ju kul det med :-) Och på söndag blir det kanske bio.. jag vill se den där breaking dawn som ska vara så bra tydligen. Vi tänkte se den i dag men som skrivet så är jag för trött för det. Ovärt att betala över hundra riks om man ska sova sig igenom den liksom.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback