Jordens bästa kväll!






En spelsugen syster. Fager som få ♥








Jag muppade mig i väntan.








Jag var tvungen att ta kort på detta enligt Malle. Vi letade efter en boll och vi fann detta, om vi skratta... J-A!









Malles pojkar.








Sen åkte vi hem till Mallan och fixade i ordning oss.








Efter det träffade vi upp Emlan inför pluto-middagen.









Brorsan och moi.









Min brother from another mother (and father) Ankan :-)









Toan fick sig en påhälsning.








Bästa och jag. "En till, en mer seriös bild på dig Malle"







Resultatet.








Och sen gick vi vidare och dansade :-)








♥♥♥








Svägerskan och jag :-)









Fina tjejorna.



Det här har varit den bästa kvällen på länge.. shit. Det enda som fattades eller den enda som fattades rättare sagt var min fina älskling. Önskar att han kunde varit med.
Kommentarer
Isabel säger:

Du och din syster är verkligen sockersöta! :)

2011-08-08 | 12:08:14
Bloggadress: http://aizah.se
Malle säger:

vad fina bilder ( tack för den när jag plattar håret...) haha!!! Jag dör så jag ståååår...!!! Love you <3

2011-08-08 | 18:58:12
Emma Damm Drawings säger:

Men Malle jag dööör. Jerej!

2011-08-08 | 19:49:22
Bloggadress: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback