Jag hatar sladdar.

 

 

 

Mååånga olika tapeter i ett och samma rum.




 

 

Jag tänker inte ta förklaringen till inlägget nedan. Kan bara säga att jag inte gjort illa mig fysiskt sett.

 

Ännywäy. Hemma är det en enda röra just nu. Jag får bokstavligt talat panik när det är rörigt i mitt hem! Speciellt sladdar på golvet, åh herregud så jag HATAR salddar. Men man får tänka på att det kommer att bli superfint. Ska det bli fint får man ju lida pin som det så fint brukar sägas. Just nu håller vi på med det stora rummet som vi sedan kommer ha som sovrum/datarum i stället för det vi har just nu, det kommer i stället bli en stor garderob. Så tja vi tapetserar om och grejar. Trappen som vi slitit/sliter som djur med börjar ta sin form och vi börjar se ljuset i tunneln där. Nu är det bara lister och klinkers kvar sen är den så gott som klar, yaaayyy! Men klinkersen kan vi inte fixa själva.. så vi måste vänta till pappisen har tid. Det kommer bilder på det senare. Dock har jag varit så dålig på att fotta för-bilder. Men tja det viktigaste är väl resultatet ;-)

 

Såå helgen kommer spenderas i renoveringens tecken. INGET festande denna helg. Känner att det blir alldeles för mycket sådan på senaste. Och läser man bara min blogg och inte känner mig så måste man ju tro att jag är alkis på riktigt och inte gör något annat eftersom att det är enda gångerna jag uppdaterar nu för tiden typ. Men veckodagarna går åt till jobbet och sedan när jag kommer hem så är det renoveringen.. liksom inte så kul att läsa om varje dag kanske.

 

Well over and out.

 

 

 

Kommentarer
Malin - Art and design säger:

Det blir säkert supersnyggt när det blir klart! Fina smycken du gör också! Jag pysslar också med sådant, fast mest i glas. :)

2011-08-19 | 10:43:55
Bloggadress: http://malinbs.wordpress.com/
Linnéa säger:

Åååå det är så roligt att renovera =)

2011-08-19 | 12:12:12
Bloggadress: http://linneawass.blogg.se/
Nathalie säger:

Har en tävling just där man kan vinna ett presentkort på 500:- hos familjesmycken. Var gärna med!!

2011-08-20 | 20:12:35
Bloggadress: http://nathssfoto.blogg.se/
pappa säger:

jag har smakat kakor o bullarde va bättre än köpekakor

puss papi

2011-08-22 | 14:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback