Random stuff.

 

 



Jag är så djävulsk t r ö t t i dag. Och varför känns det hela tiden som att det är torsdag i dag? Har väl med långhelgen att göra på något vis gissar jag.


Baby är ledig i dag. Så vi sitter just nu och väntar på att säljaren av våran nya lägenhet ska ringa. Vi ska nämligen dit och kolla in att flyttstädningen är okej i eftermiddag. Ska bli så kul att se lägenheten igen det var så längesen nu. Och ja, näääästa vecka får vi den ju :-) Sen så, sen så ska ni få följa med under våran reonvering kan jag lova er :-)

Kommentarer
Linnéa säger:

Är det inte så att du bor i Västerås??? Det skall tydligen vara någon form av tävling där (du vet säkert redan om det) där man kan vinna 5000kr att shoppa för länken dit är här http://www.fashiondeluxe.nu/ , det är inget virus jag skickar. Jag tänkte bara sprida budskapet till någon som bor där eftersom jag surt nog inte gör det haha =)

2011-04-28 | 20:14:47
Bloggadress: http://linneawass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback