Premiären.







I   d a g är det premiär.. för VSK alltså. Jag hade varit så jävla glad och spänd om det inte vore för att min Patte har ont i vaden och inte kan spela... Ja nu är det vaden :-P Han har både en bruten fot och en bristning i vaden eller vad det nu är just nu. Jag har faktiskt inte koll på alla hans skador nu för tiden ;-) jag har ju alltid sagt det, det är inget bra att träna och ha sig man gör bara illa sig. Hahaha. Skämt å sido. Jag ska naturligtvis åka dit och kika med min karl. Man kan ju inte missa första matchen i superettan!! Det vore ju rent utav ett helgerån. Det lär ju vara sjuuukt mycket folk där. Vässans största händelse för i år typ. Haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback