Ny medarbetare på jobbet.

 

 

 

S i t t e r på worket och fick helt plötsligt en medarbetare. En hårig sådan. Så i dag är jag ekonomiansvarig och Hugo ekonomiassistent :-) Det ska bli sååå skönt med helg snart. Och jag längtar till i morgon för då har Patte match och kan vara med och spela, dock bortamatch men man kan ju alltid följa via webben. Så spännande. Synd att dom inte sänder denna match på tv:n.

 

I alla fall, sen ska jag till syrran för vi ska våldgästa Emelie i hennes nya lägenhet fast vi egentligen inte får, tror jag ;-) Men det skiter vi i för vilken hejdundrans inflyttningsfest vi ska ha. Slash födelsedagsfest eftersom att Malle fyller på måndag! Sen blir det även b-day firande med familjen på söndag.. so thats my weekend.

 

 

Kommentarer
Elin säger:

Haha så söt!

2011-04-15 | 21:15:08
Bloggadress: http://ennelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback