Lördagens festbilder.

 

 

 

Festgänget i Emlans nya lya!

 

 

 

Den här tyckte vi ju var sååå rolig :-P

 

 

 

Sissy, Emlee, jag och Barbie.

 

 

 

Mejje, Freddie och söta Cissi.

 

 

 

 

 

Vi fick massa lyspinnar. Och som vanligt på fyllan så tycker jag sånt därnt är sååå roligt så jag fick typ allas :-P Juste nu kommer jag på att jag kom hem och la dom under kudden för att dom inte skulle lysa. HAHA måste gå och kolla om dom ligger kvar. Sov ju där i natt, haha fyfan vad muppigt alltså!

 

 



Freddie och moi med dom fina pinnarna. Gawd.


Kommentarer
Vilhelmina säger:

Hahaha, låter som ett bra ställe att lägga dem på ;)

2011-04-19 | 23:19:56
Bloggadress: http://vilhelminaullemar.se
vickan säger:

Grattis till nya lyan Emma. Jag önskar dig och din pojkvän ett stort lycka till! kram Vickan.

2011-04-24 | 18:50:15
Bloggadress: http://annehlie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback