I wish.



Fifaaan vilket jävla väder. Regnigt och grått. Alltså ännu en gång, varför VARFÖR bor man i detta land? Just nu önskar jag mest av allt att bara få ta en sista minuten till något varmt land en vecka med min love. Men det är ju HELT impossible. Alla pengar från och med nu måste sparas till renovering av lägenhet och diverse. Jag hatar att spara pengar. Så ovärt liksom. Man kanske dör i morgon eller just i detta nu.. då ligger ju bara pengarna där liksom. Helt ensamma och orörda. Men men man får väl försöka att inte tänka så och i stället tänka på hur fint vi kommer få det i lägenheten istället.

Dessutom finns det ingen möjlighet för älsklingen att få ledigt från fotbollen nu när premiären börjar den 11:e. Inte förrän i vinter kanske. Ja då med betoning på kanske också. Just nu verkar det inte som att han kommer att få en hel vecka då heller ledigt. Men men så är det att ha en kille som spelar i superettan. Det känns konstigt att dom som spelar i allsvenskan verkar ha mer ledigt än dom i superettan? Jag kanske har fel men det verkar så i alla fall. Jag tror bestämt att jag måste fråga Patte om det när han kommer hem.






Kommentarer
claes-göran olofsson säger:

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla

skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8

Efter att du skänkt pengar så besök min blogg http://www.nattstad.se/classeslillablogg2

2011-04-04 | 12:38:30
Bloggadress: http://www.nattstad.se/classeslillablogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback