Förändringar.



Gud vad jag känner för att göra om allt i hela lägenheten. Det bara kliar i fingrarna. Men samtidigt känns det rätt ovärt att tapetsera om och grejer när vi inte äger lägenheten. Vi tapetserade en ny fondvägg i vardagsrummet för något år sedan, det är allt. Jag skulle även vilja köpa nya möbler och bara ändra stil helt. Jag är så trött på hur vi har det nu fast att det egentligen är fint. Men jag ska nog vänta med att ändra om helt till den dagen då vi äger våran egna lägenhet eller skaffar oss ett eget hus. Dock har jag beställt hem nya sängkläder och handdukar från H&M. Jag tänkte även göra några nya coola tavlor och sätta upp. Är så trött på dom vi har på väggarna nu. Ja man är aldrig nöjd fasiken.

Well I'll show you latero. Nu har jag annat att göra, hejsvejs!










Pat och Paps förra året då vi tapetserade den svartsilvriga fondväggen i vardagsrummet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback