Ellish tattoo.



Blööh. Jag har setat och ritat på Elinas tattoo ett tag. Ja jag känner blööh för den just nu. Det känns så wierd att rita något som ska sitta på någon annans kropp för resten av livet? Jag blir typ nervös när jag ritar på den. Jaja vi får se hur den blir.

I dag kommer nog att bli en riktigt bra dag känner jag. Jag ska snart börja göra mig i ordning för jag tänkte åka ner på stan en snabbis och kika på jeans. Jag har verkligen inte ett enda par jeans som jag gillar längre. So I need a pair of them. Sen åker vi nog ut till fröss och hälsar på mami och papi. Och i kväll blir det middag och myskväll hemma hos systra mii. Även Lojjsan kommer som jag inte tror att jag har träffat på.. två år kanske? Då hon bott i norge. Fifan miss those times då hon, jag och sissy alltid festade tillsammans. Det blir en huge catch up alltså :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback