Bilder del 1.

 

 

 

I bilen på väg till arlanda.

 

 

 

 

När vi skulle gå på planet så larvade vi oss och hade garvattavcker gånger hundra. Stackars sate som satt bredvid oss.

 

 

 

 

Wasser mos man.

 

 

 

 

Sen plockade syrran upp oss och så åkte vi och käkade på käraste Happy house. Världens godaste kinabuffe.

 

 

 

 

Lourenco som jag är faster till var helt spelklar när han kom hem på kvällen.

 

 

 

 

Syrran var lika söt som alltid ♥

 

 

 

 

Elina ville gå ut första kvällen, so we did. Här har jag det lite roligt med fläkten.

 

 

 

 

 

 

Hur söt är hon inte min fina vän?

 

 

 

 

Sen drog vi till Matt's bar där Jennie jobbar på dagarna.

 

 

 

 

Jag lägger endast upp den här bilden för Jennies skull. Hon bara älskar den.

 

 

 

 

Vickan, jag och han som tattade mig och Patrik :-) I know that my eyes look creepy.

 

 

 

 

Jag fick min käraste strawberry daiquiri. Miggans som gör dom godaste.

 

 

 

 

Dagen efter busade Elina och Lou i soffan. Ingen hangover här inte.

 

 

 

 

Systeryster på jobbet.

 

 

 

 

Hur vackert är det inte?

 

 

 

 

Andra kvällen var det dags för fest igen. Här busar fasters lilla sötis innan han skulle sussa.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dagen efter det åkte vi till Algarve shoppingen och käkade lite god pasta. En pasta som man liksom får plocka ihop själv. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback