Tenne here we come.

 

 

 




Tack för alla semestertips sweets! Egypten och turkiet var bland annat era tips. Men nu har vi bestämt oss för Teneriffa. Jo jag vet att det är lite som GC som jag skrev att vi absolut inte ville åka till. Men endå så tycker jag inte att det är det samma. Egypten vill vi inte åka till då vi hört att maten är dålig. Maten är ju typ det viktigaste när man åker utomlands.


Jag, mammsen och sissy var ju i teneriffa vintras och det var helt okej förutom att vi bodde helt dött typ, vädret var ju nice och maten bra. Nu har vi tagit ett hotell som ligger i en annan stad och mer inne i stan och som ligger nära massa andra hotell. Vi kommer att bo på ett RIU hotell (se bilderna från hotellet ovan). Wow jag har aldrig bott på ett RIU hotell! Sedan är det all inclusive som jag och Pat egentligen INTE vill ha. We don't like. För tja det brukar vara så skabbig mat tycker vi. Och så tröttnar man när man i princip äter samma mat 7 dagar. Förra gången vi hade det hittade vi typ 5 hårstrån i maten om dagen. Och tja det är väl inte så fräscht för någon men för mig som har hårfobi.. ja uäääk. MEN all inc. ingick och det gick inte att välja bort det. Så ja vi skiter i det, det var endå så billigt och så man kan ju äta frulle och det där. Sen blir det nog restaurang på kvällarna.


Så ja den 7:e åker vi i väg en vecka :-) Bara 17 dagar kvar.


Kommentarer
GG säger:

Lite avis blir man ju....

2010-10-23 | 16:47:41
Vickan säger:

Teneriffa blir nog bra. Det är faktiskt ett resmål som jag också funderat på att åka till så det ska bli kul att läsa på din blogg sen hur det var där.

2010-10-31 | 18:57:02
Bloggadress: http://annehlie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback