Sammanträffanden?



I dag hände en mycket märklig sak tycker jag. Jag stod i duschen och när jag väl duschade som mest tänkte jag: "Hmmm, när jag är klar så ska jag skriva ett sms till min Ello och fråga om vi ska parta i helgen. Jag skriver att hon kan få en sån där god melondrink av mig här hemma. För om hon bara kanske skulle vilja, om hon liksom tvekar så skulle den kanske locka över henne till viljasidan. Fast hon kan säkert inte, hon jobbar nog. Eller så har hon helt enkelt bestämt med någon annan random." Jag torkar mig och hör ett sms. Jag klär på mig. Jag läser Sms:et och där står från Elina "Tja babe! Ska vi ut i helgen? :-D Ledig fredag och lördag! :-D Pussis" HUR SJUKT ÄR INTE DET?! Jag tycker såna här saker är så coola. Som på senaste tiden har jag sett Elinas bil överallt! Utan henne i den, varje gång. Innan har jag aldrig sett den liksom. För ett tag sedan så slog jag med oflit ner alla mina vattenglas och nu spiller jag alltid när jag äter på tröjan, som en liten bebis liksom.. Så gissa om jag får tvätta tröjor. Det är liksom småsaker som händer konstant under en period.


Något som också händer mig ofta är att när jag kanske inte har tänkt/pratat/sett en person på länge, kanske flera år och så nämns hennes/honoms namn i något samanhang, så vips nästa dag så ser jag personen! Och sen igen och igen under en tid. Hur kommer det sig egentligen? Är inte det lustigt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback