Lalalalalalaaa.



Jag vet att jag skrev att jag skulle lyfta pennan i går. MEN jag har helt enkelt inte hunnit, so much to do so little time känner jag just nu. Vi har kommit hem från mamma och pappa efter en supermysig kväll i går. Sen har jag sjussat patte till innebandyn, vart ute med vovv och nu håller jag på och städar, J-A jag har fått en sjuk städmani på senaste tiden, jobbigt men bra kanske? Sen ska jag plocka upp Pat igen, göra mig själv i ordning, och göra han i ordning tänkte jag skriva men det klarar han förhoppningsvis själv ;-) Ja och sen ska jag sjussa han och Tobbe till deras lagfest. Sen hem, ut med vovv, äta, ta bussen (ja ni läste rätt, JAG ta bussen liksom) till förkakan och sen är det helt enkelt ALL IN som gäller.



Mucho intressant inlägg va?




Kommentarer
GG säger:

Hoppas Ni får en trevlig kväll!

2010-10-30 | 15:24:16
Emma Damm säger:

Tack GG :-)

2010-10-30 | 19:17:54
Bloggadress: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback