He-he-hello.



Gweeh vad jag har det tråkigt. Desto roligare får jag förhoppningsvis i kväll. Jag sitter och väntar på min bästiskompis Ellie-hooee. Det blir volym i kväll, och vilken volym sen. Ni kan aldrig ana. Men innan så ska vi ha det lite mys här hemma. Äta mat från grekiska kolgrillbaren, kika på Idol och blanda drinkar. Det är vad jag kallar mys det. Dessutom blir det lyx ikväll för vi får våran egna privatchaffis ner till krogen, nämligen min prins Pat. Han är bara för bra han.

Hmmm måste börja tänka på en outfit... hmm svåra grejer det.



 

 

Jag och min Ellie-bellie-boo på den bästa dagen i våra liv.

Kommentarer
Alma säger:

Hejsan!

Fin läsning och inspirerande blogg!

Kika gärna in på min om du har lust...

Ha en fin dag!

Kram

2010-10-09 | 14:35:21
Bloggadress: http://almatranar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback