Fredagsmys.



Hola hola.

Annars då? Jorrah lite trött men annars äre fint, tack!


Angående mitt förra inlägg, J-A jag är fortfarande arg men jag tänker inte lägga ner mer energi på människor som bara ÄLSKAR att sabba för andra människor. Jag jobbar inte så.

Enough.

I dag är min bebbe halvledig. Så vi har vart en stund på stan och käkat och så. Han hittade en sketasnygg tjocktröja och jag hittade typ världens finaste och bästaste spetsklänning. Mhmm den ska ni allt få se sen. I lööve it.

Nu ska jag ta min nya VR och lägga mig i soffan och läsa. För nu är det dags för fredagsmyyyyys.

Herraaah.




Kommentarer
Anonym säger:

Jag vill bara säga att jag tycker att du är GRYM! Kreativ, talangfull och verkar vara en himla go och sympatisk person. DU är mycket bättre än Kan-Dee, förstår inte att folk tycker att hon är så bra faktiskt, visst hon är inte dålig men gillar din stil så mycket bättre. Fortsätt med det som är du :)

2010-10-15 | 15:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback