Winter.



Åh jag tycker att det är så mysigt med vintern just nu, i alla fall när det snöar eller när jag ser all julpyntning i affärerna. Jag som egentligen är vinterhataren själv :-P Nej men jag tycker att det är mysigt till och med den 25:e december. Sen vill jag ha sommaren tillbaka men det tar ju konstigt nog lika lång tid varje år.

Men åh vad jag längtar  till min och Patriks obligatoriska julbakskväll :-) Vi gör dom godaste lussisarna ever, I promise. Och sen älskar jag hur hela julen handlar om familjen. Det är ju det bästa (och så maten då). Vi har ju turen att vi båda två har helt underbara familjer :-)

Fast det negativa med att det redan finns snö är ju att vintern kommer att bli så otroligt låååång.

nemen nu vet jag inte vad jag babblar om, inget i texten hänger ju ihop.

Ähhhh.




Jag och mitt hjärta förra julen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback