The first snow.





The first snow.




Här är då min lille vinterteckning :-) Jag blev halvnöjd med resultatet pga de mörka kontrasterna. Ni vet ju att dom flesta av mina teckninar är så här mörka. Det är liksom min grej. Därav ville jag testa att göra en ljusare tecking men det gick ju.. sådär. Eller ja inte alls. Och om snöflingorna på kappan var jobbiga att rita? Hmm ja det skulle man kunna säga. När jag hade kommit mindre än halvvägs med den så tänkte jag, men vafasen jag gör snöflingorna i datorn sen som så många andra konstnärer gör these days. Men sen kom jag på vafasen då kan jag ju inte ha den hänga på väggen om jag skulle vilja. Sen så gillar jag inte att "röra" teckningarna med något annat än pennor och stompfisar. Fisar.. hihi.

Hunden vet jag by the way inte vad det vart för ras? Jag bara ritade en hund från my mind liksom.


Kommentarer
Mia säger:

snyggt!!

2010-12-04 | 12:10:35
lEmmal säger:

Gillar tjejen svinmycket!

Tycker hunden verkar vara lite av en varulvs-ras. hihi ^^,

2010-12-10 | 09:05:47
Bloggadress: http://www.lemmal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback