Im home.


Hålla bandålla im homeee.


Och ja till vaddo? Ett regnit-grått-snöit-äckligt-väder-sverige. Sucks, big big time! MEN vi har i alla fall haft det helt underbart i ett soligt och varmt teneriffa. Vi hade verkligen tur med vädret :-) Ca 25-28 grader om dagen. Nicenice. Bilder kommer troligtvis i morgon då jag är alldeles för trött för att ens ladda upp bilderna på datorn just i detta nu. Det verkligen svider i ögonen, så trött är jag. Planet skulle ju gå 02:30 i natt men blev försenat en timma. Jag kan ju inte heller sova i något annat än en säng så ja trots extra benutrymme så fungerade det inte alls. Vad hade jag egentligen väntat mig? Men jag fick se två superbra filmer i alla fall. Någon mer än jag som tycker att det här med egna touch-tv-skärmar är sjuuukt bra? Man kan liksom välja fritt vad man vill se för filmer, spela för spel och dom hade även skitbra musik på denna resa. Lasse G och Roxette saved my trip lixx ;-)


Jag är som sagt sjukt trött nu men vägrar att gå och lägga mig för då kan jag inte sova i natt. Så jag får härda ut ;-) Haha. Att köra bil i detta tillståndet var nog bland det läskigaste jag har gjort. Alltså.. varken hjärnan eller huvvet hängde med alls. Men no harm done this time. Borde det inte vara förbjudet att köra bil i ett jag-har-åkt-hela-natten-i-ett-flygplan-utan-att-sova-en-blund-tillstånd?


Ne nu var jag dryg. Märks att jag är trött. Vi hörs i morgon vettja. Nu har jag massa catching up to do.


Kommentarer
Viktoria säger:

Baby! Nu är båda hemma och jag har en massa redbull plus nyinköpt vodka här hemma, så det börjar bli dags för lite groggning med catch-opp hemma hos mig, eller vad säger du?! PÖZZ

2010-11-16 | 07:27:52
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback