BLÄÄÄÄÄÄ!

 

Jag vet att solen lyser i dag och att jag borde vara glad och allt sånt.. men i dag.. i dag är ingen bra dag helt enkelt. Jag hatar när verkligheten kommer ikapp en. Därför tänker jag inte blogga och sprida ännu mer dålig energi just i dag. Tjoflöööjt.

 

 

 


Om jag bara själv kunde hitta dessa perfekta ord som Lasse alltid tycks hitta. Mitt i prick liksom.



Det blev så svart idag, det blev så outhärdligt svart. Och här har ingenting hänt sen sist, här går dagarna och här går åren.

Det här är inget liv det är ett sorligt substitut ett slags tidsfördriv. Var det du som ringde förut? Jag lät det ringa ut.
Jag säger mig själv: Jag har ingenting, det är bara floskler och evig väntan. Sen hör jag dig säga: Du har visst nånting: -du har din frihet, du har din längtan.

Vad är det som inte stämmer? Jag traskar bara runt här i samma ring och känner hur skorna klämmer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback