"Det är ett heltidsjobb"


Jag kan ju börja med att berätta att utekvällen i lördags blev lyckad. Mucho nicho!

Just nu sitter jag och kikar på AF om det kommit in några nya jobb. Jag funderar på något extra jobb eller så. Men nejdå inget intressant har ploppat upp. Jag vet i och för sig knappt vad jag vill jobba med. Självklart vill jag helst av allt jobba inom skapandens värld men där finns det inte mycket att hurra för vetni. Men så länge får jag forsätta med att vara hemmafru på heltid här hemma som P tycker att jag ska vara. Städa, tvätta, ta hand om vovven, räkningar osv osv.. ja hushållsarbeten som hemmafruar sysslar med helt enkelt ;-) "Och det, det är ett heltidsjobb" som maria montazami sa ;-) Hahaha. Skämt åsido, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra någon nytta.



Kan man annat än älska henne? Anna Anka who?
Kommentarer
emmy säger:

Haha hon är så skön! Anna anka kan ta sig :P



"Jag har sårat henne en gång förut, jag sa att hon var.....tjock.." Haha :P

2010-03-23 | 16:40:05
Bloggadress: http://emmysdagbok.blogg.se/
kitty ♥ säger:

Hahaha ,hon är jätterolig :D

2010-03-28 | 14:30:10
Bloggadress: http://kittyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback