Paraiso de albufeira



Hellow my friends.

I dag är blir det party så det skriker om det. Jag är sjuukt taggad. Och ja när man snart är 22 får man skriva om supa och slåss i sin blogg ;-) Haha inte slåss då kanske, sånt sysslar inte jag med. Well well nu ska vi snart åka hem till mamma och pappa och mysa lite.

JUST det! Vi har bokat resan till Portugal i sommar nu jag och min älskling. Vi åker den 13:e juli och blir borta en vecka :-) Min syster bor ju med sin son där sen några år tillbaka. Och min och Patriks första resa tillsammans var just till Porte. OCH vi ska bo på exakt samma hotell som då. Owh Owh how I long!


Fan känner att detta har blivit lite utav en reseblogg på senare tid, haha.




Bilder från hotellet vi bodde/ska bo på:

 

 

 






Två bilder där för 2 år sedan när vi sist var där :-)

 

Kommentarer
Renée säger:

22... du är ju så ung ;D jag fyller 24 idag.. ledgångsreumatism nästa? :D

2010-03-20 | 15:01:43
Bloggadress: http://reneesmedhult.blogg.se/
jennie säger:

yeeeeeeeees gu va ja diggar bilden pa dej med sumotoffsen looove you goldie sooon u here

2010-03-20 | 16:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback