Två datum.

Dear blog,

Just nu längtar jag lite extra till två datum. Nämligen nu på lördag den 3:e och den 17:e april. Lördag för att jag ska på stan med dundervickan och shoppa. Och där efter är det festligheter som gäller förstår ni. Jag känner att det kommer bli en dag på topp OM min hosta och mina öron och allt skit ger med sig.

Och den 17:e april ska vi på P:s första seriematch! Weihoow. Den kommer att spelas i borlänge som är ca 10-15 mil här i från Västerås, men mamma och pappa har lovat att vi ska åka på den. Då blir det tyvärr ingen bloggfest för mig men det är okej för P och hans seriematcher är faktiskt lite viktigare för mig :-) I luve it!





Patrik.

Kommentarer
Rebecca säger:

Hej. Betyder detta att du kommer på min födelsedagsfest? :-D

2010-03-31 | 17:52:45
malle-balle säger:

jag fyller år den 18:e!!! :D

2010-03-31 | 19:33:49
ida törnqvist säger:

tusen tack med du är 100 ggr bättre ^^

2010-04-01 | 13:30:05
Bloggadress: http://myblueworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback