1 vecka.



Tjohoooo om en vecka åker vi till teneriffa! 7 ynka dagar. Knappt det då vi åker på natten. Gud det låter som att jag aldrig åker utomlands fast att jag minst brukar åka två gånger per år. Men nu är jag så jävla taggad så det inte är sant. I och för sig är det alltid lika undebart att åka utomlands och det är nog samma taggning varje gång. Finns fan inget bättre än att åka utomlands. Dock är jag SJUKT flygrädd. Inte när vi väl är uppe i luften utan när vi ska starta och landa, om det inte kommer luftgropar dvs.

Funderar dock på hur jag ska klara mig utan min bejb i en hel vecka? Jag har aldrig sedan jag träffade honom för första gången varit ifrån honom mer än fyra dagar. Det är i och för sig säkert bara nyttigt.

Nu ska jag åka och handla lite och sedan åka och kika på bejbs match.



Kommentarer
Lovisa Illustratör säger:

Ååh, så härligt att få lite värme. Tar du med lite hem till sverige sen åt oss andra? ;)

Ha en bra resa! Är lika flygrädd själv så jag förstår hur det känns... Har en förmåga att börja be till gud när planet ska lyfta (jag är INTE troende haha). Snacka om dödsångest. Men man får tänka att säkerheten är så extremt hög. Tydligen byter dom ut motorerna superofta. Det känns ju faktiskt tryggt :)

2010-03-02 | 20:52:00
Bloggadress: http://lovisaillustration.blogg.se/
sara säger:

hej. vad heter din hemsida, så man kan beställa hem kläder osv ? :)

2010-03-04 | 21:12:18
Bloggadress: http://sarasliife.blogg.se/
Emma säger:

Hej emma ! , ja älskar din blogg <3

jag undrar en sak , vem har du ärvt din kunskap av att kunna rita så fint ? <3 kan du rita en bild på Rachel bilson ? de skulle vara snällt <3 ÄLSKAR DIN BLOGG

2010-03-05 | 23:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback