Midsummer.

 

Wihoow! På fredag är det midsommar. Nehe? Som att någon har missat det. Vi, min snubbe och jag kommer att fira hemma hos mamma och pappa med lite vänner till familjen. Jag tycker att man ska fira midsommar med dom nära och kära. Det har jag alltid gjort. Åh vad jag längtar tills jag får ta första tuggan av mammas Janssons frestelse. Åhh och prinskörvarna. Hihi. Baby den stackarn har fotbollsträning på förmiddagen och sedan på morgonen dagen efter. Är det normalt? Ehh nej. Inte för att han dricker men ändå liksom. Schyrre. Jag har köpt en sån söt midsommarklänning också så jag hoppas verkligen att vädret är med oss.

 

 

 

 

En bild från våran första midsommar tillsammans, i Västervik år 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback