Hellow IKEA!

GOSH. Jag har varit på IKEA hela förmiddagen. Vi kom dit elva och kom hem halv tre. Why?! Ja vad gör man egentligen på IKEA i typ tre och en halv timma? Jo man beställer ett helt nytt kök. Inte jag men min svägerska har nu köpt ett helt nytt kök till brorsan och hennes helt nybyggda hus. Medan hon fixade det där så sprang jag runt som den fastern jag är åt flickorna. Och gud vad trött jag blev! Är det så det är att ha barn? Då fattar jag inte hur man pallar. Haha. Fast i och för sig så var den ena knådden sjuk. Ah nu är jag i alla fall sjukt trött. Har nyss proppat i mig en stor jäkla tunnbrödsrulle. Aldrig mer tunnbrödsrulle by the way. Uäääk!


Nu ska jag duscha och sedan åka hem till mina fina päron för att fira mammsi på hennes bemärkelsedag. GRATTIS mamma







Alina.






Amelia.
Kommentarer
brumz - en kreativ blogg med en släng humor säger:

måste bara säga att jag tycker du ritar så sjukt jävla bra!



en ren inspiratino för oss andra "konstnärer" eller vad man säger!



lycka till med allt!

2010-06-18 | 12:06:51
Bloggadress: http://brumz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback