Hallå Triccan?



Jag och min prins P tog en tripp på stan i går då han var ledig från fotbollen. Och tänka sig, jag hittade inte ett skit! Vad har hänt med gina tricot förresten? Dom har fått in sånna konstiga grejer tycker jag. Väskorna speciellt!! Dom brukar väl vara bland dom första att haka på modet? Nee usch. Deras smycken är dock alltid lika snygga men också alltid lika dyra. Det är en grej dom kör med. Det har jag alltid tyckt. Alltså att dom har billiga kläder men ack så dyra smycken. Dock håller jag med min vän Torie, att deras smycken går sönder piplätt! En ring där kostar ca 120 kronor medan en ring på H&M kostar ca 49 kronor plus att dom håller bättre, dom från H&M alltså. Haha.. tråkigt inlägg kanske men jag var liksom tvungen då jag är riktigt besviken på GT.







Om det här kallas för mode så vill jag inte längre vara med!


Kommentarer
Jessica säger:

okej, synd. men du får ha en så bra sommar! :)

2010-06-09 | 22:47:31
Bloggadress: http://jessiebina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback