Bland det vackraste jag någonsin skådat.



Nu ska jag ta och berätta något helt sjukt för er. Och det är att jag satt bänkad framför tv:n HELA dagen i går, och med det menar jag hela dagen. Självklart var det Daniels och Victorias fina bröllopsdag jag kikade på. Aldrig i hela mitt liv har jag suttit i soffan och tittat på tv-burken en hel dag i streck. Jag kan lova att när dom cuttade bröllopstårtan i natt så hade jag en sjuk huvudvärk på grund av att jag inte hade vart ute på hela dagen och suttit stilla. Så jag var tvungen till att ta två alvedon innan jag la mig. Men det var det värt för det var nog bland det finaste jag sett.


Åhhhh. Var hon inte vacker Victoria? Jag verkligen älskade hela hennes "outfit" från topp till tå. Kolla hur välgjord klänningen är liksom. Så otroligt vacker. Och jag älskar att hon bar drottningens gamla kamédiadem och brudslöja. Och hennes utstrålning gjorde ju inte saken sämre.


Talet till Victoria som Daniel höll på middagen var så gripande. Och i kyrkan när båda två grät. Nästan så att det kom en tår från mitt öga också :-) Och när kungen höll sitt tal till Silvia, så sött. Jag älskar att dom inte var så där stiff som dom flesta nog trott att dom skulle vara. Man verkligen såg hur kära och glada dom båda var. Och även hur nära hans familj och kungafamiljen var.




 

Kommentarer
Linnéa säger:

åhåhå, nästan så jag börjar gråta nu... det var så vackert!

2010-06-20 | 23:36:09
Bloggadress: http://sextiofemkilo.blogg.se/
Fanny säger:

Svar: Nej jag har inte träffat Per. Men min 'moster' (morbrors fru) var barnflicka åt hans son, för hennes pappa "satte ihop" Roxette så han var väldigt nära vän med Per och Marie. För när Gyllene Tider var på väg ner och Marie på väg upp satte Roffe då ihop dom, så dom bildade Roxette. :)

2010-06-21 | 16:12:32
Bloggadress: http://komigenfanny.blogg.se/
Angie säger:

Vänta nu... Ska inte det här vara en konstblogg? Har läst en hel sida av inlägg nu och allt verkar mest handla om mode... Nu blir jag förvirrad. Where's the art?

2010-06-21 | 17:14:54
Bloggadress: http://begforit.blogg.se/
Angie säger:

Tänkte mest på beskrivningen till höger.

Bloggen: handlar i stort sett om mig och min konst.



That's why... Men designen e ju kreativ. Cheers!

2010-06-22 | 00:01:07
Bloggadress: http://begforit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback