Shabby chic / Fransk stil.

Jag tog bort ett inlägg som jag skrev i går. Vilket jag ångrar. Jag vet inte ens varför jag klickade på radera? Jag har fått massa positiv respons på det inlägget. Det handlade om att vara "hemmafru" och hur andra ser på det osv. Nåväl hoppas att dom flesta av er hann läsa det för jag orkar verkligen inte skriva om det :-P Inte nu i alla fall.

Snart ska jag ta min lilla Felicia-bil och åka till IKEA för att titta på golv, säng, byrå, lampor osv till vår lilla stuga hos mamma och pappa. I kväll åker vi hem till dom och tar med oss kinamat och sover där, så mys. Vi håller på att måla om panelen i stugan så att det blir helt vitt. Det ska bli en Shabby chic/fransk stil känsla där inne, ni vet så där vitt och lantigt som på bilden nedan. Så jag tänkte ta en sväng förbi Country house också. Jag har verkligen en bild i huvudet om hur jag vill att det ska se ut :-) Patrik och jag bara älskar att hålla på och "pula" med detta på kvällarna som han säger ;-) Pula är för övrigt ett riktigt fult ord. Haha. Well ni kommer självklart att få se för och efterbilder.


 

Bildkälla.
Kommentarer
Mia säger:

Kul! Älskar inredning, jag och Dennis ska också göra om lite här hemma snart. Något liknande som du beskrev, så kör på! Inspirera, det är du bra på!



Önskar att jag vore rik, skulle också vilja åka till Ikea nu, man hittar så jäkla mycket där!



Tack för de snälla orden! Bra att mitt inlägg berörde dig, jag menade det verkligen! Det var menat positivt.



Kram// Mia

2010-07-30 | 16:00:12
Bloggadress: http://mysketches.blogg.se/
Linnéa säger:

Det var ärligt och det var det som jag gillade med hemmafruinlägget =)

2010-07-30 | 17:58:27
Bloggadress: http://linneawass.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

jag hann läsa och jag blev bara glad av att läsa att ni hittat en situation som funkar för er..det ska ingen annan döma. Och igen: så glad att du har din pojkvän och den kärleken.

2010-07-31 | 13:21:40
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback