Thai och sthlm.



BLÄÄÄÄ för vädret. Man blir ju fan deprimerad på riktigt. Stackars alla som har semester nu. Hade inte flygbiljetterna vart så jäkla dyra till portugal just nu så hade jag tagit första bästa plan dit nu och stannat hos syrran i två veckor. FAN. I vinter tänker jag och bebbe åka till thailand. Ingen av oss har varit där än så dit skulle vi vilja prova på att åka. Att resa är livet liksom. Det är så svårt dock att fatta vart till thailand man ska åka? Finns ju hur många ställen som helst om man kollar på Ving. Men Ao nang verkar vara bra? Whatever bara jag kommer ifrån detta land.

Nu ska jag snart hämta Hugo hos hundfrissan. Där efter ska jag packa lite och ta tåget till min vän Elin i sthlm. Vi får se vad vi hittar på för skoj



Bild lånad från google.

Kommentarer
E - en blogg om allt säger:

ni borde åka till Phuket, Karon Beach. allt är underbart där, underbar strand & ja allt!:)

eller krabi, jättefint där med:)

2010-07-27 | 15:52:28
Bloggadress: http://eeliinduvet.blogg.se/
Vickan säger:

Nu blev jag riktigt avundsjuk. Thailand är mitt paradis och kommer säkert att vara ert också efter att ni varit där. Vi har varit i Thailand många gånger men åkt tillbkas till samma ställe. Nästa gång vi åker ska vi nog prova något annat ställe. Ett tips om ni ska vara borta två veckor eller längre är att kombinera två olika ställen för att hinna med att se så mycket som möjligt!

2010-07-28 | 22:35:23
Bloggadress: http://annehlie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback