Power meet 2010.

 

 

 

Kvällen började med att jag fick torka halva jävla kylen eftersom att drinkmixen hade runnit ut. Kul. Just my luck!

 

 

 

 

 

Miiiin Torie ♥

 

 

 

 

 

Myyys.

 

 

 

 

Happy me!

 

 

 

 

 

Happy us ♥♥

 

 

 

 

 

Dancing.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hur jäkla vacker är inte min bästis?

 

 

 

 

 

På väg ner till Power meet och sjökrogen. Fråga mig inte vad jag gör..

 

 

 

 

 

 

I love to love!

 

 

 

 

 

Jag och Marris!

 

 

 

 

 

 

 

 

All in, yes we did!

 

 

 

 

 

Sandyyy och Beccis.

 

 

 

 

 

 

Malle.

 

 

 

 

 

 

Tack för en supernice kväll :-)

Kommentarer
ART BY LISA LANS säger:

Vilken snygg klänning!

2010-07-22 | 00:46:34
Bloggadress: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback