Loveletters and roses.






Åh titta vad jag fann när jag kom hem till våran tomma lägenhet! Ett kärleksbrev+rosor. Från min egna prins P så klart! Han ska till sin familj i katrineholm i dag och lämna Hugo till hans moster+familj där då dom ska ta hand om honom i en vecka från och med tisdag, då vi åker till Portugal. Patrik och jag kommer då inte ses förrän han plockar upp mig med bilen och vi ska till arlanda. Geeeeh am I gonna miss him or what?!


Just nu sitter jag och tittar på hans lags matchliverapport. 1-1 står det. Västerås (P:s lag) leder serien just nu så jag hoppas verkligen att dom kan ta någon poäng denna match med. Jag menar superettan nästa år vore ju inte helt fel liksom? :-) Späääännandeee..
Kommentarer
josefine säger:

superfin blogg :)

2010-07-09 | 01:06:04
Bloggadress: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback