50årsfest.







Första gästerna anlände och hade med sig ett bigarråträd till pappsen. Min favoritfrukt/bär ever. Yippeey för mig liksom.








Brorsans familj anlände och här kramar minstingen Alina om mor min, hennes farmor dårrårå. Världens sötaste unge.







Jag och Alina ♥








Patrik fick sju miljoner pussar av Amelia som vanligt ;-) Hon är enligt henne superkär i honom. I don't blame her :-)








Ammis och Simon kastar boll med Togge.







Pappsen, Rune och Mammsen.







Ja oss känner ni väl redan igen va? ;-)








Efter Patrik så är det här två av mina favoritkillar. Rogga och pappsen. Här sjunger Rogga en visa för sin kära vän, min pappsi.







Folket käkar.







Jag groggade. Det är inte en tova i håret, haha. Det är Tobbes rockabilly frilla typ ;-)







Rodger sjung en personlig visa till "hans snygga tjej Emma", det vill säga mig ;-)







Jag blev så klart superrörd.








I love my sister a whole hell of a lot ♥







Mammas hemskt goda marängtårta som jag och Patte slet med halva kvällen som kändes som HELA kvällen. Haha. 2 liter grädde liksom, serisöst?







Jag och min fina guddotter Amelia.







Bus medan dom tålmodigt väntade på att tårtan skulle bli klar. Självklart fick dom slicka grädden av elvispsgrejerna. Det var ju ett måste när man var en liten kiddie. Eller ja det gör jag i och för sig fortfarande annars. Låt oss älska grädde.







Jag och födelsedagsbarnet. Papi ♥







Pappsen och två av hans fyra barn. Malle-balle och moi.







Happy family.
Pappa blundar tyvärr annars hade detta varit en klockren bild att rama in :-) Jag älskar min familj mer än allt annat, dom är dom absolut bästa människorna i världen för mig. Och då räknar jag så klart med Patrik som min familj :-) Ni är bääääääst som sagt. Tack för en fin kväll alla fina vänner och släktingar. Ni är så fina varenda en av er ♥
Kommentarer
Vickan säger:

Vilka jättefina bilder från din pappas 50 års fest. Det syns att ni hade det trevligt!

2010-07-26 | 17:30:13
Bloggadress: http://annehlie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback