Bilder från i fredags.

The killer-night.

 

Becc och Sandrew svänger sina lurviga.

 

- Emma! Jag har en myyyra i mitt glas!

 

 

 

 

Ankan och jag med mina fishlips!

 

Löööve lööve to my Beccs.

 

Grabbarna.

 

Man måste alltid ta bilder i taxin.

 

Min allra finaste vän Torie.

 

På Blue moon bar gick det hett till. Utan en femhundring men vad gör väl det när man får gå ut med dessa flickor?

 

Roligaste på kvällen var endå detta:

 

Emma: - Jag har VIP-kort på Pluto.

Tjejen i kassan på BMB: - Jaha jobbar du där?

E: - Hmm.. Ja det gör jag.

Tikpb: - Okej då ska jag kika på listan. Emma Damm, emma damm.. Nej du finns inte med här.

Viktoria: - Men hur ofta uppdaterar ni dom där listorna egentligen för Emma började ju förra månaden.

Tikpb: - Jaha men ja då kan du gå in gratis.

HAHA.

Kommentarer
Rebecca & Sandra säger:

Weeei fucking ho! what a night. Vi vill också gå in gratis!

2010-01-11 | 12:02:49
Therese - Bloggar fran Dubai! säger:

Hahahaha underbart :D

2010-01-18 | 13:12:52
Bloggadress: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback