Böcker och tidningar.


Hellow.

För ca två veckor sedan beställde jag hem fyra böcker då jag åker till teneriffa om 12 dagar. Jag läser BARA sanna böcker, självbiografier. Jag blir lätt rastlös i solstolen utan någonting att läsa. Well eftersom att inte böckerna kommit på två veckor och jag såg i går att det var en rejäl bok-rea på Ica maxi så hittade jag tre bra självbiografier som jag haffade direkt då jag ju inte sett röken av dom andra fyra. Vad får jag i dag om inte avi:n till dom fyra böckerna jag beställde? Suck. Just my luck. Men jaja jag får väl lägga dom på hög så har jag att läsa ett tag framöver ;-)

Sen har jag även sparat ca 10 tidningar däribland korsordstidningar. Och ja det lär ju bli fler. Tönt. Jag gillar att vara tönt. Allt blir så mycket enklare då. Jag gillar töntar. Sådetså.





Bild lånad från wikimedia.
Kommentarer
[FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog säger:

Ha en härlig tripp till Kanarieöarna och solen! :)



Själv ligger jag här på min säng i Bangkok och det är just nu "svalt" ute, och "bara" 28 grader :)



Trevlig resa! :D

2010-02-25 | 17:07:08
Bloggadress: http://spindeltjejen.wordpress.com
[FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog säger:

Det ska jag! Det är första dagen här och jag ska vara borta i 3.5 veckor så det ska bli skönt :) Visserligen åker jag hit varje år men det är ändå härligt!! :)



Njuuuuuuuut av solen du också :D

2010-02-25 | 17:34:36
Bloggadress: http://spindeltjejen.wordpress.com
Lena säger:

Jag hittade lite böcker på rean också. Fast just nu lyssnar jag mest på ljudböcker.

2010-02-28 | 16:08:40
Bloggadress: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback