Ang. plagg och design



För att klargöra en annan sak när jag ändå håller på :-P

Ni är supermånga som mailar mig med frågan om att få bli avritade och undrar om jag också kan trycka det på ett linne/tröja. Jag vet att jag har svarat på det här förut men kan inte hitta det inlägget. Så jag svarar igen :-)

Mitt svar är tyvärr nej det kan jag inte. Eller det är klart att jag kan men det skulle bli väldigt dyrt för er/kunden. Först tar jag ju 600 kronor för teckningen. och sedan kostar tryck och plagget.. så det skulle nästan gå på 1000 kronor för ett plagg vilket jag tycker låter lite väl dyrt? Ja det är tyvärr så det ligger till. Annars hade det ju varit supercoolt att kunna låta kunden designa sitt plagg helt själva.


Kommentarer
irina säger:

om du behöver någon som står modell eller tar foton med dina linnen kan jag ställa upp haha om du behöver :D min kompis är asduktig fotograf

2010-02-04 | 17:20:49
Bloggadress: http://irinakrantz.blogg.se/
Johanna säger:

Jag tror, att om du skulle erbjuda detta för ca 1000kr, så skulle det finnas flera som skulle vilja beställa detta från dig :)

Men såklart, det blir nog en maaassa jobb för dig, om du inte vill neka någon.. ;)

2010-02-04 | 21:18:29
JaaZ säger:

Jag personligen skulle tycka att det helt klart var värt att få ett sånt unikt tryck på en tröja/linne. Inte alla som har sig själva på kläderna, eller så välgjorda isf ! Det skulle vara jättehäftigt!

2010-02-04 | 21:54:05
Bloggadress: http://mixxen.blogg.se/
Linn säger:

Love it!!

2010-02-05 | 11:05:55
Bloggadress: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback