PRJ i tidningen.

Hellue.

Här sitter jag och håller på att frysa ihjäl. Det är inte kallt egentligen men jag är en frysen flicka. Det roliga är att Pat är tvärtom så när jag fryser svettas han. A perfect match, haha. Han säger att det har att göra med om man är vältränad och har mycket muskler så svettas man mer. Han tränar 9 gånger i veckan och jag 0 gånger i veckan så jag får tro honom.

Annars så tänkte jag berätta en kul grej, jag och mitt smyckesmärke PRJ kommer att vara med som julklappstips i en tidning nästa onsdag. Ingen lokal tidning denna gång. Suuuperkuuuligt. Jag skriver på onsdag vilken tidning det är så kan ni ju kika om ni vill :-) Men innan dess så kan ni ju gå in och shoppa där. Julklappar till era nära och kära eller till er själva kankse? :-)







Det finns bara ett fåtal kvar av dessa stora populära kors, dessutom är dom billigare än hos alla andra smyckesshoppar, så skyyynda fynda!

Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

men gud vad kul emma!!

2010-12-08 | 14:13:17
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
GG säger:

Snyggt jobbat!

2010-12-08 | 18:23:59
malle-balle säger:

AAAAAAaaaaaya!

2010-12-08 | 21:40:38
Jessica säger:

Grattis!=)



Vi tänkte försöka plåta i mellandagarna, du kan väl fundera på vilka smycken som gör sig bäst på bild. Vi skall plåta beauty med mycket galet smink och hår. :D

2010-12-08 | 21:50:01
Bloggadress: http://www.aurora-studios.se/blogg
Lovisa säger:

Kan du inte börja göra tygkassar med dina fina teckningar på? :)

2010-12-08 | 22:37:18
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

hoppas du har en underbar torsdag gumman!

2010-12-09 | 14:56:42
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
vickan säger:

Grattis Emma! Det är ju det jag sagt hela tiden att den här tjejen kommer att gå långt. Du är ju halvägs till hollywood nu : ) Tur att man hinner med att handla lite teckningar och smycken på vägen dit. Det är bara klädesplaggen jag inte hunnit med än men det kommer nog det med./kram vickan

2010-12-12 | 19:29:53
Bloggadress: http://annehlie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback