Dag 7 – Min bästa vän.


Det här känns lite jobbigt att skriva bara en bästa vän då jag har flera. Egentligen är nog mina två systrar mina allra bästa vänner men eftersom att kategorin Mina syskon kommer om nån dag så skriver jag om dom då i stället.

However, den vännen som nog är min allra närmaste är Viktoria Johansson aka Torie. Vi lärde känna varandra när vi var fjorton och gick i åttan på högstadiet och har kilat stadigt sen dess ;-) Hon är en sån där vän som verkligen förstår och tar sig all tid i världen för att lyssna. Hon har varit med om väldigt mycket hemskheter i sitt liv och det är en utav sakerna som har bundit oss samman extra mycket. Vi har en enorm förståelse för saker och ting, speciellt varandra. Och vi brukar kalla oss för djupa människor, vilket vi verkligen är. Vi är så satans lika men ändå så olika.

Det spelar ingen roll om vi inte ses på ett par månader för när vi väl träffas så är allt alltid detsamma mellan oss. Vi har gjort så mycket roligt ihop min fina vän och jag. Alla våra förkakor. Speciellt dom hemma hos mina föräldrar. All mys. Midsommarfirande på sundängen, svenska filmer, Roxette, PG och ja massa mer fina minnen.

Hon är även en sån där lätt person. Vill hon rapa så bara rapar hon rakt ut och när folk kollar så är det typ som att hon tänker "I couldn't care less", hon skäms liksom inte. Och gillar hon saker som andra människor normalt sätt kanske tycker är nördigt så bryr hon sig inte ett skvatt om det. Man skulle kunna säga att hon ofta tar livet med en klackspark, en härlig en. Den sidan och MÅNGA andra sidor hos henne beundrar jag verkligen.









Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

nu är en länk tillagd också =)



fast jag kommer göra ett inlägg inom en snar framtid om grymma skapare i blogosfären också..o där har du ju en given plats =)



puddis!

2010-12-22 | 22:44:08
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
Viktoria säger:

Åhåå, min fina fina vän. En liten tår tränger sig fram i ögonvrån nu. Finaste kärleksförklaringen någonsin! Och du vet inte hur mycket jag hjärtar dig tillbaka! Åh. I LOVE YOU! You rock my socks! <3

2010-12-23 | 05:54:44
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback