Dag 6 – Min dag.



Jag hade så mycket att göra i går så jag glömde helt enkelt att posta Min dag i går kväll. Så den kommer nu i stället. Det blir alltså gårdagens dag i dag i stället :-P

Alltså - I går kom sissy och hennes son hit. Vi bakade peppisar och lagade middag. Det blev tacos på Jennies begäran. Mina fina vän Torie kom också förbi. Vi bytte julisar och mös en snabbis. Sen vart det så klart massa skratt till hollywoodfruar och pensionärsjävlar.


Här får ni dagen i några bilder:





Vi kirrade en mobil och ett svenskt nummer till chennan nu när hon är här.





Lorris spelade nintendo.

Sen vart det peppisbak.

 

 

Jag skulle försöka göra dom fina med egengjord kristyr men den stelnade ju fan aldrig.

 

Julemyyyys.

Ja ni ser ju garneringen, haha.

 

Sen vart det suss-dags och lille blev Lou sjuk :-(

 

 

 

Det var den dagen :-)

Kommentarer
Viktoria säger:

peppisarna var asgoda ju! <3

2010-12-22 | 06:47:42
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
Ellisch bellisch boo säger:

Ser att ni skaffat nytt soffbord :) vilken fin! Hälsa syster yster och lorris :) saknar dig ! Måste ses snart! Love u! <3

2010-12-22 | 23:16:20
anna säger:

kan inte du lägga upp teckningar på hur du har målat genom åren typ?? :D sjlle vara jätte kul att kolla på

2010-12-23 | 23:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback