Dag 3 – Mina föräldrar.



Oj här skulle jag kunna skriva hur långt som helst. Mina föräldrar är verkligen dom bästa som finns. Dem finns alltid där och har alltid gjort. Dom sätter alltid barnen i första hand och gör allt för oss. I vad man än tar sig an så är dom där och stöttar. Men hmm jag ska försöka förklara dom var för sig :-)

Pappa - Han har alltid varit den lugna när jag har haft det som värst. Alltid den tålmodige och förstående. Väldigt trygg. Och även fast han alltid har det så stressigt så stannar han alltid upp så fort det är något med hans familj och försöker hjälpa. Han har alltid varit väldigt givmild och unnar oftast sina barn mer saker än vad han unnar sig själv. Men han har också varit väldigt givmild när det gäller kärlek. Utåt sätt kan han säkert verka hård men egentligen är han världens snällaste, speciellt mot hans familj. Han har ett hjärta av det klaraste guld ♥


Mamma - Hon är helt klart en glädjespridare. Så vill man ha uppmuntran så är det henne man ska vara med. Mina vänner har alltid gillat henne då hon är väldigt enkel och omedvetet rolig. Hon är näst intill alltid glad. Det är inte ofta man ser henne sur. Hon kan även vara lite snurrig men med en otrolig charm. Även hon har alltid ställt upp för oss barn. Varje dag i två-tre år sjussade hon mig fram och tillbaka från skolan så att jag skulle slippa byta bussar och ha mig, bara det säger väl allt? Hon är liksom pappa också väldigt givmild och unnar nog också oss barn mer än vad hon unnar sig själv. Så fort det är något så ringer jag mamma. Hon försöker alltid att se det bästa i alla människor. Även mammi har ett hjärta av det klaraste guld ♥



 

Kommentarer
malle-balle säger:

oj, gu va fint skrivet, stämmer helt och hållet!! Bästa föräldrarna! <3

2010-12-16 | 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback