Höstkläder och fotbollsläsande.



Jag sitter här och fryser som ett jävla as samtidigt som jag surfar runt och kikar lite på höstkläder. J-A HÖSTKLÄDER i augusti, kan det bli mer deprimerande? Don't think so. Och ingen har jag som kan värma mig nu heller för boysan är i uppsala och ska spela första seriematchen efter uppehållet. Självklart följer jag matchen via liveupdate. Meeen meeen det är väl bara att gilla läget antar jag. Annars så har jag gjort matlådor, dammsugit, skurat golven, fixat med tvätten, röjt och sånt därnt här hemma i dag.


Jag glömde förresten helt bort att fotta våran stuga i helgen. Jag ska göra det nästa gång jag kommer dit. Promies. Jag är sååå nöjd. Längre fram ska vi fixa toa och sånt där där inne också. Fast det får vänta tills pappa har renoverat och byggt ut hela deras kåk först.


Nej nu är det vara en timma kvar till avspark så nu ska jag ta en promenix med min lilla vovvsing.



Kommentarer
nathalie säger:

sommaren har gått alldeles för fort! löven från björkarna har redan börjat falla av :(

2010-08-09 | 23:05:11
Bloggadress: http://igottagetsmart.blogg.se/
Vickan säger:

Jag vägrar acceptera att det är höst snart! Själv har jag nyss gått på semester och om tre veckor drar vi till Cypern. Sen är det höst. : )

2010-08-11 | 10:13:21
Bloggadress: http://annehlie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback