Soon to be healthy.


Hello every single one of you outta there. Tänke ta och berätta en kul sak för er och det är att jag börjar bli frisk! I går hostade jag lite blod och i dag känner jag mig nästan helt frisk? Konstigt. Konstigt hur min kropp fungerar egentligen. Men whatever huvudsaken är att jag börjar bli frisk. Åh vilken kul huvudsak sen :-)

Detta gör allt så mycket enklare för mig för på måndag ska jag och Elina växla pengar och planera resan. Lääängtar. På lördag kanske det blir golffest med Malle och Emlee och på söndag ska Malle kirra barret på mig. Det uppskattar jag verkligen för min utväxt är inte nådig just nu. Utväxt = not so very sexy. Och just ja på tisdag blir jag 22 barre. Konstigt, jag bryr mig inte ens om att jag fyller år längre, jag till och med glömmer bort det emellanåt. OCH så måste jag tänka efter varje gång någon frågar om hur gammal jag blir. Sjukt. Bah Mamma-Monkan-virrig-here-I-come! Jag har även svårt att önska mig saker så det blir alltid pengar vilket jag i och för sig tycker är greeeat!

Mmhm det var väl det hele för denna gång.






Förra året när jag fyllde 21.
Kommentarer
Emma säger:

Hej! tänkte bara säga att jag tycker din blogg är riktigt najs! Tycker verkligen om dina video tutorials!!

Men jag undrar bara, hur gör du när du ritar krulligt och lockigt hår? Skulle vara najs med en sån video^^

tack för trevligt läsande!

2010-08-26 | 23:16:46
Bloggadress: http://ejdestig.blogg.se/
Vickan säger:

Hej Emma! Vad härligt med en liten tripp. Själv åker vi till Cypern på måndag. jag längtar också. Framförallt i det här ruskvädret här hemma. Du måste fråga dig en sak. Har du din webshop kvar och hur kommer man in på den i så fall? Jag tänkte på dina linnen och jumprar. Jag har nämligen en annan bloggvän som var med och tävlade om kan dees linnen och då var jag snabb och berättade att du också gjorde linnen och att du tecknade mycket bättre (vilket jag ju faktiskt också tycker är sant. Dina bilder känns mer levande). Hon undrade om du har en webshop och hur man i så fall kommer in dit./kram Vickan.

2010-08-27 | 10:59:09
Bloggadress: http://annehlie.bloggplatsen.se
nathalie säger:

usch, läskigt att hosta blod! men bra att du börjar bli frisk! :)

2010-08-27 | 11:30:36
Bloggadress: http://igottagetsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback