Painting-weekend.

 

 

 

I fredags kväll. Mååla måååla tak!

 

 

 

 

 

Träigt och fult.

 

 

 

 

 

Efter att taket var klart så mös vi lite på altanen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mammi och pappi ♥

 

 

 

 

 

På lördagen kom denna tösabiten och sov över.

 

 

 

 

 

Det blev grill så klart.

 

 

 

 

 

 

Sötnosen skulle promt vara med och måla.

 

 

 

 

 

Haha hon fick låna farmors t-shirt.

 

 

 

 

 

Me spelklar.

 

 

 

 

 

På landet får man se ut hur man vill :-)

 

 

Heeeelt sjukt vad vi har målat denna helg. Jag har till och med träningsvärk i armarna och ont i händerna. Haha. Först målade vi taket två gånger och sedan väggarna tre gånger. Så ja nu är jag rätt trött på att måla. Men snyggt vart det. I kväll lägger vi golv. Eller ja det blir nog pappa som får ta den biten. Och förhoppningsvis kan vi åka till IKEA och sedan börja inreda i morgon. Det kuligaste av allt ;-) Vi måste fixa en ny vit dörr också och måla fönstrena men det är ett senare projekt.
Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

Tack finaste Emma för att du höll tummarna för mig men Jag fick nu på morgonen reda på att jag gick inte ens till final..känner mig ganska ledsen över det. Tror jag hade kunnat göra ett bra jobb. Istället valdes 16åringar och sådana som uttrycker det att strl 38 är en ickesmalstorlek.

Menmen.



kram och tack för ditt stöd !

2010-08-02 | 12:24:40
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback