Freddan hoppar fallskärm.

 

Brorsan fyllde 30 för två veckor sedan och fick då av sin fru sån här fallskärmshoppningsgrej. Så i går var det dags och vi åkte givetvis dit för att kika :-)

 

 

 

En nervös brollan.

 

 

 

 

Världens sötaste unge, ever. Brorsans ena dotter Alina.

 

 

 

 

Dags för påklädnad.

 

 

 

 

Min finaste ♥

 

 

 

 

Hugo och Amelia.

 

 

 

 

Hahahaha, som vi garvade.

 

 

 

 

Jag och Alina.

 

 

 

 

 

Landning.

 

 

 

 

Typ 5 minuter efter så började det regna.

 

 

 

 

Han fick champagne av sina polare efteråt.

Kommentarer
GG säger:

Ha, ha Freddan ser ut som värsta "Biggles" med motorglasögon.

2010-08-30 | 23:42:28
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

hipphipphurra grattis på din dag bästa fina underbara snygga snälla söta Emma!

2010-08-31 | 10:14:33
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
ottilia . foto säger:

OOOOOOOOOOH. jag vill också! fast att jag är höjdrädd :D

2010-09-03 | 16:45:57
Bloggadress: http://lindellottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback