Ceasarsallad.

 

 

 

Tjohoo babes! I dag är det sol och jag är glad :-) Glad tjej. Jag håller på att göra matlådor till baby. Denna gång blir det kycklingfile. Och då passade jag även på att göra en egen ceasarsallad, tredje dagen i rad.  Jag har nämligen fått dille på det. Hemmagjord speciellt. På bilden ovan är min egengjorda sallad :-P Jag vet att det ser ut som en kebabtallrik på bilden, men det var bara jag som "råkade" hälla på lite för mycket ceasar-dressing. Men muuums vad saftigt och extra gott det blir då :-)

 

I dag har vi vart på Ikea och köpt säng och stol. Så nu är det snart klart i våran stuga. Det är bara några detaljer som ska dit men dom har inte kommit med posten ännu. Och så ska en platt tv sättas på väggen. Sen, sen ska ni få se bilder :-) Jag är sååå nöjd. Patrik med :-)

 

ps. Hur många av er kan se en header över inlägget?

Kommentarer
felicia säger:

jag ser ingen header :/

2010-08-05 | 16:47:51
Bloggadress: http://withinthesedays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback