Cleaning the house.

Jaha då var hela lägenheten städad då. Shit, det borde jag gjort för länge sen kan jag lova. Gosh vad dammigt det var. Det ända positiva med att städa är att det blir rent och luktar gott efteråt. Annars finns det inget!! Och huga, jag blev verkligen svettig av att städa i dag, dålig kondis? YES! Borde verkligen börja träna.
I alla fall så tog jag mig en svalkande dusch nu efteråt och nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska hämta upp mig då min bil är paj. Vi ska fira valborg hemma hos dom. Kan bli mysiiiigt. Synd bara att jag är festpepp! Men jag har lovat att inte festa förrän om två veckor.



 

Min städoutfit, hohahi.


Skjorta: H&M

Kommentarer
felicia säger:

vilken fin bild på dig! väldigt clean, och snyggt med svartvitt :)

2010-04-30 | 18:02:47
Rebecka säger:

Lycka till själv hatar jag städnig!

2010-05-01 | 10:21:02
Bloggadress: http://beckadrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback